Friday, March 29, 2013

~diculik....tapi rela...~~

Last weekend..bestprend aku ttba mesej, 'teman aku yok..lepak kat umah sewa aku jek'...okeh..no prob since aku pun xde plan nak kemana...tengah dok membalas-balas sms yg penuh ngan kemerapuan lebih..aku cakap jom p Teluk Buih..kat mersing....minah tu pun laju jek reply, 'okeeeehhh!'..menggugel sana sini..cari chalet, tp penuh daaa..ada yg kosong pun mahal..aku ni dah la ngan si betty jek...

So, malas pulak nak sambung cari online,  kita main redah jek laaa...minah ni pun pick aku kat umah kul 3pm, terus shoot ke mersing...perjalanan jb-mersing amik masa lebih kurang 2jam..sampai air papan, kitaorg terus meround dari 1 chalet ke next chalet..sib baik ada chalet yg kosong lagi..ngan sewa rm100/day..

So..wiken tu kami melepak tepi pantai sesambil merelease tension...nothing much to do..lepakk jekkk keja nyaaaa...

Kalau korang sampai area air papan, ada nmpk signboard ke teluk geduk..kat sana pun pantainya cantik..sangat landai..agak selamat kalau dtg dengan family nak mandi laut..

Tu je nak cite..oke bai...

Wassalam


0 comments: