Saturday, November 6, 2010

~~Pertandingan Header Tercantik!!! ~~

hahha..dok umah ngan badan sakit ni syok jugak rupanya..leh belek2 blog-blog orang..belek sana, belek sini tebaca lak pasal ada Pertandingan Header Tercantik!!! ......anjuran alienelliz ... hadiahnya adalah top up...berapa hage..herm...katanya rahsia...ala tak kisah lah brp pun hage nya..yang penting try dulu kan...mana tau leh termenang lak..:)




Aku dok syok2 baca terma dan syarat rupanya tarikh tutup pertandingan nya 6 Nov 2010..ler ari ni la ehh..herm perlu lincah buat entry pasal pertandingan ni..entah dr mana ler idea datang, yg penting jari aku still dok maintain menari atas key board yekk..


header aku ni biasa2 jek..bukan nya ada lip-lap pun..tp semua gambar ni, aku experience sendiri..gambar bubble tu, aku yg amik sendiri..masa tgh dive kat Pulau Aur..guna camera ehsan cik Hasina Terebus..pas tu gambar diving tu, dive instructor yg amik kan...time ni aku dive kat Pulau Mabul..aku and my diving buddies, salah sorg nya Luvis Phuah...aku berharap suatu hari nanti, kawan baik aku si Aleya pun boleh join xtvt menyelam ni...


korg yg aku dh tag nama dlm post ni, jom la join pertandingan ni jugak...


boleh menang ke header saya ni?? (^^)

1 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ok..thanks join...=)