Tuesday, November 2, 2010

~~senyap.sunyi.sepi~~


Salam..lama betul aku tak menghupdate kan blog aku ni..sunyi sepi tul..tak sangka dekat sebulan aku tak update apa-apa..ramai jugak yang bertanya..ingatkan blog aku ni takde sapa pun baca…rupanya ramai gak silence reader..hehehe..tak sangka pulak..:)

Bukan ler sengaja tak update blog ni..tapi bulan Oct, betul2 bulan bz laa..banyak tul assignment laa..test laa..yang leh wat aku sampai termimpi-mimpi soklan test..wahaha..

zaman aku study wat degree dulu pun tak se struggle aku study skang ni…zaman degree dok bz ngan kelab rekreasi je…Kelab Rekreasi Unisains glamor ngan nama KRU...sibuk plan macam-macam program nk mendaki jek..bukan bz ngan study pun..sbb tu result degree yg addoooooo jek…sib baik la takde kantoi paper, takde extent…;p

skang ni lak..bz ngan keja, ngan belajar..tu la zaman tak sambung belajar, balik keja leh tengok tv syok2 jek…layan FB..layan CSI..berangan..ada masa nak buat home made facial..tgk wayang..shopping…meround-round shooping complex sesuka ati..

skang ni no more le..weekend balik umah parent..weekdays lak terperuk la kat dlm hostel..dok diam2 belajar (errkk..sesambil main FB and mahjong titan..hihihi..)..kalo rasa nk cuci mata, boleh la p lepak kat library..haahaha..;)

23 Nov 2010 nnt aku dh final exam paper quality engineering..26 Nov 2010 pulak ada paper safety management..wish me luck yek..harap-harap dapat result yg flying colors..Insyallah…


my safety class mate and Prof Dr Abdul Rahman
courtesy of Mobin for this picture

saya yang masih belum biasa ngan schedule hidup baru,

sign



4 comments:

Hasina Terebuzzu said... Best Blogger Tips

alasan jek tuuuu

YanTie AhMad said... Best Blogger Tips

hahahha...meh sini..ko wat kan assgnment aku..;p

Izza is my name said... Best Blogger Tips

yantie ko amik course aper ekkk

YanTie AhMad said... Best Blogger Tips

Master Industrial Engineering