Friday, November 11, 2011

Jejalan Trip (JB-KL-HCMC) Day 1 - Part 1

Balik kerja dah lambat..kelang kabut balik ostel, amik barang, solat..sib baik barang dh siap pack malam tadi...ngan jasa baik pae yang comei manghantar aku terus pegi ke sri puteri..sepanjang dalam bas ke TBS, keja aku membuta jek..haha..penat giler..keja kat opis tengah berlambak..tapi sayang tiket dah beli tahun lepas lagi and booking otel pun dah di bayar..huhu..

Sampai2 jek kat TBS, aliya dah tunggu..dari TBS, terus pergi umah dia..tumpang tido sini dulu..cam biasa kalau dah jumpa minah ni, pot pet sampai kul 3am..sesambil tengok dia packing barang..

Jap agi dah nak gerak..nak g money changer then terus ke LCCT..

Passport -checked
IC - checked
Camera & charger - checked
Wallet - checked
Boarding pass - checked

Ikutkan blackberry travel ni cakap kat sana hujan...so, aku pakai sandle outdoor yang ikat2 tu jek..tak yah nak cun-cun pakai kasut..*lagi pun aku memang kurang suka pakai kasut..;p*

Baiklah..doakan kami selamat pergi-balik yek..will be away for a while..
BYE-BYE..*sesambil lompat excited!!*

Bismillahirrohmanirrahim..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Fatt said... Best Blogger Tips

bon voyage!! semoga selamat pegi & balik...aku teka ko pegi belah2 india..ye eh? sbb ujan...memandai je aku ni...hahaha..takpun belah2 bangkok & cambodia...tu jela tekaan aku. apapun, snap gmbr byk2 nti balik bleh cerita :)

btw aku tepek link ko dlm tuiter sbb ada sorg biker dia tatau nak ubah soalan camne..so aku suh dia tgk cth

YanTie AhMad said... Best Blogger Tips

teeetttt!!!...tp aku tak g diving..ni g jejalan..musim hujan, tak best diving..strong current and visibility tak best..

pasal link tu...boleh jek..no prob punya...bikerrrrr???....
*wink*wink*wink*;)